ד"ר יעל צורגיל - בשביל הבריאות וההצלחה

אלוורה - כל מה שצריך בצמח אחד

  • אלופרופוליס - קרם אלוורה עם פרופוליס

    שילוב של אלוורה מיוצבת ופעילה עם פרופוליס אורגאני. מכיל גם קמומיל וקומפרי הידועים בהשפעתם המרגיעה על העור. קרם שומני רב שימושי, מתאים לטיפול: בעקיצות, כוויות קלות, סדקי יובש. אקנה, אקזמה, פסוריאזיס. מעולה לסדקים ברגלים ולפטריות. ניתן להכין נרות לשימוש בטחורים או בפטריות ואגינליות

     

    דברים שכתבה לקוחה:

    יעל יקירתי,
    הצלת את ילדתי!
    לפני שבוע התקשרתי אלייך SOS שלביתי בת ה- 2 יש כוויה גדולה בטוסיק כתוצאה צואה חומצית מאד, ביקרנו כבר אצל שלושה רופאים וכל אחד הגדיל לתת לנו משחה עם כמות סטרואידים מלחיצה.
    כאמור, עמדתי בפקק שלמעלה משלוש שעות ( ביום של השריפה בטבעון ) רק בכדי להגיע אלייך ואכן היה שווה!
    התחלנו בטיפול אינטנסיבי של משחת הקסם, אלוורה ופרופוליס ומשקה אלוורה לנטרל חומציות.
    הילדה שלנו חזרה להיות ילדה שמחה, לא עצבנית והכי חשוב הבריאה לחלוטין.
    לי יש מסקנה אחת: בזכותך ובזכות המוצרים המדהימים.

     

     

    ניתן לקרוא עוד על המוצר במאמרים הבאים:

    אסטמה של העור - טיפול חיצוני

    מה כדאי שיהיה בבית כדי שנעבור את החורף בשלום?

    הצילו הם כאן....... היתושים או יותר נכון היתושות

    איך נטפל בידיים אחרי הנקיונות של פסח?

     



     
  • מקלון עזרה ראשונה

    שפתון מעולה על בסיס אלוורה לשפתיים יבשות - אבל.. בעצם הוא מקלון עזרה ראשונה המכונה גם "בית המרקחת הקטן בעולם". מחוץ לבית משמש לעזרה ראשונה בפציעות, חתכים, שיפשופים וכוויות. מספק הגנה או טיפול בהרפס!! מעולה להקלה על סימפטומים של אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) ולבעיות שונות בעור שמוצרים אחרים לא יכולים להן. מכיל 4.25 גרם


     
  • אלופירסט - תרסיס עזרה ראשונה

    נוזל אלוורה מיוצבת ופעילה בתוספת פרופוליס ו- 11 תמציות של צמחי מרפא. מעולה לתפרים לאחר ניתוח ולידה. טוב לטיפול בשטחים גדולים, עזרה ראשונה, כוויות, שיער, אף וגרון. מומלץ בפציעות כשימוש ראשוני לפני השימוש בג'ל  אלוורה למריחה או כל משחה אחרת. נותן הקלה מיידית לכאבים עקב כוויות, פציעות ושיפשופים. מחטא באופן טבעי, מצטיין בתכונותיו האנטיביוטיות, אנטי-בקטריולוגיות, אנטי-ויראליות ונוגדי-פטריות. מצויין נגד גירודים אלרגיים. מכיל 473 מ"ל.


     
  • ג'ל אלוורה למריחה

    ג'ל אלוורה פעיל ומיוצב עוזר לכל בעיות העור ללא יוצא מן הכלל. הג'ל חודר את כל 7 שכבות העור, מזין את העור ומעניק לחות. הג'ל מחיש את התחדשות התאים לאחר פציעות ומגן עליהם. טוב במיוחד לעור רגיש ולכל הגילאים. טוב לכוויות, מכות יבשות, שיפשופים, פריחות, עקיצות, פציעות וחתכים. מעולה לאפטות בפה!!!


     
  • קרם הגנה מהשמש על בסיס אלוורה

    קרם המבוסס על ג'ל אלוורה פעיל ומיוצב, משולב עם מרכיבי לחות ושמנים טבעיים.עם מקדם הגנה של 30 SPF מגן המוצר היחודי שלנו מפני שני סוגי קרינה: UVA ו- UVB . השילוב של המרכיבים שומר על איזון הלחות והחומציות הטבעית של העור, יוצר שכבת הגנה יעילה ומעלה את רמת החסינות הטבעית של העור. עיסוי קל והמרקם המשיי של תחליב ההגנה לשמש חודר את העור בקלות ומשאיר על פני השטח שכבת הגנה עמידה לרחצה ארוכה בים או בברכה. תחליב זה אהוב במיוחד על ילדים ומבוגרים בגלל המגע הנעים (לא דביק) והבושם הטבעי העדין שלו. נהדר לכל המשפחה.


     
  • *שם:
    *טלפון:
    אימייל:
    *הערה:

BizMakeBiz פותח ע"י