ד"ר יעל צורגיל - בשביל הבריאות וההצלחה

אלוורה - כל מה שצריך בצמח אחד

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • האם השפעת האלוורה היא השפעת פלצבו או השפעה אמיתית?

    הרבה פעמים נשאלת השאלה (לא רק על האלוורה) האם ההשפעה היא אמיתית, פיסיולוגית או השפעת פלצבו.

    התשובה שלי תמיד מתחלקת לשניים:אם זה פלצבו וזה עדיין עושה טוב, זה משנה משהו? על אותה בעיה שום דבר אחר לא השפיע, כולל טיפול אצל פסיכולוג, אז למי זה משנה איך זה עבד אם זה עבד טוב ואם זה משהו בריא?

    בל מיד מופיע החלק השני של התשובה – באלוורה ישנם כל כך הרבה מרכיבים שמשפיעים באופן שונה על מערכות שונות ולכן זה משפיע.

    וכשאני מחברת את שני חלקי התשובה אני מגיעה למה שהווטרינר האנגלי David Urch מומחה לטיפול בבעלי חיים ואחד היועצים באנגליה בנושא שימוש באלוורה אומר בסרטון קצר בו הוא מסביר על פעולת האלוורה (תרגום חופשי) –

    "בעלי חיים כמו בני האדם בעשורים האחרונים אוכלים הרבה אוכל מתועש. וכאשר מגיעים לעיכול של אוכל מתועש משמעות הדבר היא שיחרור של הרבה מאד רדיקלים חופשיים (מחמצנים) אשר מזיקים לבריאותם של בעלי החיים. ואם אנחנו רוצים לשמור על בריאותם אז רצוי גם לחזק ולאזן את מערכת החיסון שלהם ואת זה ניתן להשיג על ידי אלוורה.

    כשמדובר בבני אדם – יתכן ויש כאן פעולת פלצבו. כשאדם כל כך רוצה להבריא ורוצה להאמין שהטיפול שניתן לו יעשה את פעולתו (במקרה הזה האלוורה) הוא כבר מרגיש טוב יותר רגשית וכמובן שהרגשה זו יכולה לעזור לו בתהליך הטיפול.

    אצל בעלי חיים אין השפעת פלצבו. אנחנו מוסיפים להם את האלוורה למזון והם בכלל לא יודעים על כך. ובפועל רואים השפעה מיטיבה ניכרת  על בריאותם. בין אם מדובר בפרווה סמיכה ומבריקה, בצפורניים שגדלות כמו שצריך, בשיפור ביכולת ההליכה שלהם ובעוד תופעות רבות אחרות."

    ליאו וג'ינג'ה

    קישור לסרטון של David Urch:

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=EHafZmmn3Y8

     

    עד כאן דבריו של Urch.הדבר נכון לטווח עצום של בעלי חיים – סוסים כלבים חתולים, צפורים,דגים ואפילו זוחלים....בהזדמנות אחרת אסביר שתיים מההשפעות החשובות ביותר של האלוורה.אז פלצבו או לא – אין ספק שאלוורה עוזרת לנו לטפל בעצמנו ובבעלי החיים שברשותנו. 

     

     


BizMakeBiz פותח ע"י